my day in school

En liten snabb summering av dagen kanske?

8.30 - Spanska:
Kom till lektionen - utan att gå med Danne (!) Den ni. Det har fan inte hänt någon gång tror jag, men det hände idag i alla fall. Kent sa att jag skulle göra prov och jag fick panik. Senare så bestämde vi att jag ska göra det på onsdag istället. Skönt för då är jag i alla fall mentalt förberedd. Såg i alla fall filmen Volver som var helt sjuk. Incest. Unge som dödar sin "pappa". Död mamma som kommer tillbaka. Japp.

10.30 - Svenska:
Började med att vi gjorde ett mötesprotokoll där vi pratade om våra förväntningar/första intryck av boken som våran grupp ska läsa - En Liten Chock heter den. Faktiskt bra. Bättre än vad jag trodde den skulle vara. Efter det så fick vi tillbaka våra hjältetexter. Vill inte ens läsa igenom den. Tror den blev dålig, men Monica skrev att hon tyckte den var intressant och att jag hade bra språkbehandling. Götte. Sen pratade jag betyg. Låg på VG-MVG i både Svenska och Textkommunikation. Ännu mer götte.

12.30 - Foto:
Tog massa snygga kort med Photo Booth. Höll på att dö av skratt.

13.30 - Matte:
Gjorde två tal på hela lektionen. Typ. Hatar ekvationer. Usch och fy.

14.30  SLUT!
2010-01-25 16:19:01
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback