my new years eve

Hallu.
Hoppas att alla hade en trevlig kväll igår med lagomt mycket champagne. Själv satt jag och drack mitt 0,7 procentiga (nytt ord?) cider. Två liter hade jag. Jag blev varm. Inbillade mig själv att jag var full. Kanske var det innerst inne också. Tänk den dagen jag ska dricka starkare grejer än så. Stackars dom som kommer vara runt mig då. Aja, hade en mycket trevlig kväll/natt. Var hos min kusin med hans familj och min familj och åt massa god mat och efterrätt, skålade vid tolvslaget och sedan blev det att sjunga karaoke tills klockan tre på natten. Till och med jag sjöng. Framsteg.
Summering = en riktigt bra nyårsafton.
2010-01-01 20:40:37
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback