det går bra nu men det är snurrigt

Good morning my sweethearts.
Prognosen jag har att ge för idag är stabil. Jag är stabil liksom, eller nej, det kan jag ju inte säga att jag är när jag är yr. Nu är det liksom det som är det största problemet. Inte min hals, som faktiskt har börjat göra mindre och mindre ont. Nu känns det mer som jag har stått i FBK's klack och skrikit som fan under en hel dag. Den känns liksom trött, men det kan jag ha överseende med. Jag kan i alla fall äta och dricka. Bra där.
Tror inte jag ska stämma Vårdcentralen i alla fall då.

Idag kommer det även bli sol ute.
Jag känner det på mig.
Den liksom lurar bakom molnen sådär lurigt.
Kommer bli så fint när den börjar skina på de vita träden.
Ojoj, vad min blogg härmed blev rätt så poetisk, konstigt.

---

NU ÄR DET RACHAEL RAY.
Övervägde att ställa klockan på 09.30 bara för det.
Men jag vaknade ändå innan 09.00 så det löste sig.

2010-01-19 09:42:47
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback