det är snart studenten

Damn.
Varför skulle jag kolla på Kanal12 för? De visade från studenten som var förra året. Visade killar som var klädda i snygga kostymer, visade tjejer som hade på sig fina klänningar. Seriöst, jag ska ta mig fan börja att ränka ner dagarna som är kvar. Måste fixa en massa innan det är dags.

Måste gå ner i vikt. Träna fram en snygg rumpa. Bli snyggare. Fixa snyggaste klänningen. Lära mig gå i högklackat. Fixa en snygg makeup. Hitta the perfect man, inte för att han ska med då utan mest bara för att jag vill hitta honom snart. Utan allt det här så kommer det inte bli som jag har tänkt mig och då slutar det bara i katastrof och det vill vi inte.

Studenten 2012 is gonna be the time of my life.




Någon av dom där klänningarna kanske blir min studentklänning?
2010-01-11 21:18:02
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback