blond or brunette? short or long?

Idag gick jag ner till min frisör (låter så stekigt coolt när jag säger "min frisör" istället för "frisörsalongen" eller liknande) och beställde klipptid samt färgning. When? You just have to wait and see.

Frågan är då:
Hur sjutton vill jag ha håret?
Vilken färg?
Vilken form?

Blond eller brunette?
Kort eller långt?



Den här frisyren är riktigt snygg, men eftersom jag brukar tänka ganska så realistiskt så undrar jag om jag verkligen skulle passa i det. Först och främst; vill jag verkligen klippa det så "kort" i nacken när jag nu har sparat ut det så det finns lite längd där? Och för det andra; hårfärgen, är inte den för ljus för mig?


När det gäller hårfärg är det sjukt svårt faktiskt.
Ena stunden vill jag fixa det mörkare
Samtidigt vill jag vara blond.

SOME PICTURES OF NICE HAIRCOLORS:





Hittade inga fina bruna färger.
Känns mer och mer som att det bli att behålla det blonda.
Menmen, två dagar kvar, sen får vi se hur resultatet blir. ;)
2010-01-27 23:33:30
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback