and yeah I found this program and yeah my life's good



Jag hittade ett program där jag kan redigera mina bilder i.
Vet dock inte om det går att göra alla grejer som man ska göra.
Hue/Saturation plus där man sätter ut svart- och vit punkten finns.
Det skulle man göra plus Color Balance som inte finns i programmet.

Hur gör jag då?
Kanske kan hitta någon synonym till det istället.

Kan man säga så förresten? Att man kanske kan hitta någon synonym till den? Jag menar, synonym är ju något som är typ samma fastän ett annat ord? Hej - Hejsan. Se - Betrakta. Gå - Vandra. You name it and they have a synonym. Nästan så är det ju i alla fall. Så kan då Color Balance ha en synonym? Kan till exempel Blogg.se vara en synonym till Blogspot, eller är det så att det måste vara exakt samma sak för att det ska kunna vara en synonym?

Tror jag hittade svaret själv.
Det måste vara exakt samma sak.
Bra Louise, bra att du kom på det själv.
2010-01-27 18:06:50
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback