and today she made her comeback

Hallu folket.
Idag gjorde jag min efterlängtade comeback i skolan och det kändes underbart kan jag be att få tala om för er. Det var verkligen vad jag behövde just nu efter att ha vart i princip "isolerad" i en vecka. Skönt att bara få komma ut, träffa folk och skratta lite (mycket).

Skoldagen då? Hur såg den ut?
Historia - Orsakerna till f.Vk och hur det startade.
Klassråd - Random snack om något möte som hade vart.
Spanska - Hörförståelseprov och någon bokstavslek.
Håltimme - Dra till stan och äta NACHOS på Amigo.
Idrott - Teorilektion, olika övningar om hälsa.


Efter att jag kom hem så fixade jag in alla mina kläder i garderoben, fixade i ordning i min underklädeshylla och slängde massa smågrejer som låg och skräpade i sovrummet. Fatta vad ambitiös jag känner mig idag eller!? Allt liksom flyter på och jag liksom gliiider med sådär gött. Visserligen börjar jag känna mig rätt trött, men ändå så är det fett nice.

Livet är bra nu.
2010-01-20 18:59:29
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback