S CLUB 7.

Jag minns en födelsedag för 9-10 år sedan.
Mamma kom in på mitt rum med en massa paket. Det bör tilläggas att jag fyller år 12 dagar efter jul, jag brukar alltså få mer julklappar än vad jag får paket. I alla fall så fanns det ett paket bland de paketen som var format som ett cd-album. Jag öppnade paketet och vad fanns det där i?

Jo, en cd med S CLUB 7.

Vilka, hur, vad, varför, tänker ni nog nu. Jag kommer inte riktigt ihåg vart jag såg dom för första gången (förmodligen i deras tv-serie som de hade 1999-2000, som jag nu kom på efter att jag sökte på Wikipedia), men när jag var sisådär 7-8 år så lyssnade jag jättemycket på dom. Hade två skivor med dom som gick på repeat.
Det roliga i detta är att jag häromdagen, bara sådär, började tänka på den där musikgruppen igen. Så jag gick in på Spotify, spelade en låt och SJÖNG med i texten. Jag kunde alltså fortfarande låten när jag hörde den. Lyssnade på en till. Sjöng med i den också. Helt sjukt att man inte glömmer efter cirka 10 år.

2010-12-11 01:01:34
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback