ONSDAGEN DEN FEMTONDE DECEMBER.

Förut; skola (8.30-15.00), stan för att inhandla julklappar, lite mediekunskapsplugg.
Nu; chill med godis.

Lyckades inhandla julklapp till både mamma och pappa. Nu har jag bara syrran, Marie och gosen kvar. Vet vad jag ska köpa till de båda flickorna, men vet dock inte vad jag ska ge till min älskade. Vad ger man till en sån liksom? Ett hjärta? En gullig liten gosebjörn med ett hjärta på? Eheh. Nej tror inte det.

Åt inte på Subway idag. Åt på Café Duvan eller vad det heter. Nachotallrik som var otroligt jävla stark. Mina läppar svullnade upp. Gött, nu vet jag att jag inte behöver spruta i något hoxijox i dom, utan det är bara att köpa stark salsa och äta med sked. Hehe.



Jo, just det.
Köpte en tröja åt mig själv också på Lindex rea.
En svartglittrig sak som jag ska ha på mig på nyår tillsammans med en svart kjol.
Bild kommer!

2010-12-15 20:44:52
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback