OH NO, INTE EN SÅN HÄR DAG IGEN.

Idag är en sån där jävla dag då jag känner mig så äckligt irriterad.
Idag skulle jag helst vilja krypa ner under täcket och stanna där i 3458758904 dagar.

FAN.
Hatar såna här dagar.
Dom börjar komma allt oftare igen.
Ska nog gå och gråta någon liter.
Säger det inte för att jag vill att någon ska tycka synd om mig.
Säger det för att det är sanning.
Det brukar hjälpa om man gråter.
Det är så jobbigt bara för man blir så snorig.
Och så får man ont i ögonen också.
Och i magen.
Aj.

---

Nej nu vet jag vad jag ska göra, inte gråta.
Bara spela min Spotifylista där Andreas Weise är med.
Åh, älskade älskade älskade Andreas!
Jag älskar hans röst, jag älskar han på scen, I LOVE HIM!
Fan låter som en fjortis, men vad gör det?
HAN ÄR JU MANNEN, MYTEN, LEGENDEN!


2010-12-04 13:57:59
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback