MÅNDAG.

Förut: Fyra och en halv timme i skolan, rättskunskap och matteprov.
Nu: börja plugga inför mediekunskapsprovet.

Jag klagar inte för idag är en sån där dag då livet är härligt. Solen skiner ute på den vita snön. Ni vet; jag älskar vinterdagar som denna. Det enda som inte är bra idag (ja, självklart har jag något att klaga på) är att Idolturnén inte kommer till Karlstad. HUR FAN TÄNKER DOM?

Jag.
Vill.
Se.
Andreas.
Weise.

Funderar seriöst på att åka till Örebro den åttonde januari bara för att få se honom. Hihi. Och köpa en side stage biljett som gör att jag får träffa idolerna innan, under och efter spelningen, plus att jag får ett signerat album också. Hade jag haft 1495 kronor hade jag gjort det direkt. Hänga med Andreas liksom. Kan det bli coolare? Då skulle jag kunna dö lyckligt sen.
2010-12-13 14:00:44
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback