DON'T LIKE.



Gillar inte när folk ljuger, eller undanhåller sanningen.
Gillar inte när folk prioriterar "fel" saker.
Gillar inte att det är en och en halv vecka kvar tills jullov.
Gillar inte att jag måste plugga matte i helgen.
Gillar inte att jag inte vet vad jag ska göra med allt.
Gillar inte att jag aldrig har varit så irriterad som jag var igår.
Gillar inte att jag är irriterad alla timmar då jag inte är i skolan.
Gillar inte att skolan har blivit den plats som jag helst vill vara i.
Gillar inte att jag kan vara glad ena sekunden för att sedan börja gråta stunden efter.

Upptäcker i detta nu att jag;
Snart borde fixa lösenord för att komma in på min blogg.
2010-12-10 22:08:56
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback