DAG 9 - MIN TRO.

Jag tror inte på Gud.
Jag tror på spöken, andar, övernaturligt, paranormalt, you name it.
Jag älskar att titta på Ghost Adventures trots att jag knappt kan somna efteråt.



TRE FUCKING RIKTIGA MÄN.
Älskar när Zak, han i mitten, står i TOTALT mörker och skriker åt andarna att visa sig. Även om det nu inte skulle finnas andar eller något liknande så skulle jag ALDRIG I HELA MITT LIV vilja bli inlåst i totalt mörker i övergivna, stora, gamla byggnader som har mils långa hemska historier bakom sig. Det lockar liksom inte att famla omkring i mörkret i något gammalt mentalhospital där det fortfarande står gamla knarrande sängar kvar.

Inte konstigt att jag får svårt att sova när jag har sett GA-avsnitt.
Ett tips, klicka på bilden och du kommer till Ghost Adventures på YouTube.
2010-12-08 22:42:40
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2010-12-09 | TID: 19:03:41
URL: http://standoutinacrowd.blogg.se/

Hahaha du e bra rolig du! Du vill ju aldrig se när jag frågar dig...:P



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback