mr X has got a name!



Vet ni vad jag kom på nyss?
Jag börjar inte förrän klockan halv elva imorgon.
Känns lite sådär smått underbart för att vara ärlig.

Imorgon blir det in till stan med Marie (och kanske syster) för att kolla in Kulturnatten. Tror inte ens att det är något för mig, men jag hoppas få se Robert (en jag chattar med) för han ska tydligen vara utanför muséet och måla och han målar helt fantastiskt bra. Har sett en massa sjukt snygga bilder som han har lagt upp på sin Facebook och jag blir lika blown away varje gång jag ser dom. Helt sjukt bra är han!

Vet att ni vill veta mer om Mr X också. Jag känner på mig att ni som läser bloggen klickar in här flera gånger om dagen bara för att kolla om jag har skrivit något mer om honom. Gulligt av er! Kan ge er lite smaskig information faktiskt för han skrev till mig på msn förut och bara;

"Varför kallar du mig för Mr X? Varför inte bara säga vad jag heter?"

Så nu kan jag faktiskt vara så snäll så att jag säger vad han heter;
His name is Nicklas.

2009-09-17 23:13:35
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Ronja
DATUM: 2009-09-18 | TID: 21:33:25
URL: http://typisktronja.devote.se

Vem är nu denna Niklas? ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback