jag kommer nog inte sova inatt



Tänker fan inte sova än.
Kommer nog inte kunna somna om jag ens försöker.

Vet ärligt talat inte hur jag ska klara av morgondagen (senare idag). Jag vet inte hur jag ska vara, hur jag ska se ut, vad jag ska prata om eller hur jag någonsin ska kunna vara mig själv från början. Har liksom en hel lista på grejer som jag oroar mig för och det känns inte helt positivt.

Allt snack om att man ska gå in och tro på sig själv och vara öppen och glad och sån shit kan fan gå och slänga sig i väggen, för jag kan inte vara sån. Jag kan inte tro på mig själv. Det funkar bara inte så. Får väl ta till plan-B då och fejka att jag tror på mig själv, men det funkar nog inte det heller.


Ja, ni ser på nytt.
Mitt rätta, negativa, jag kommer fram igen.
Det är trevligt att läsa min blogg ibland, eller hur?
2009-09-14 00:56:31
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Ronja
DATUM: 2009-09-14 | TID: 19:22:28
URL: http://typisktronja.devote.se

Ge fan i att vara sån, du är sjukt bra som du är!

BE STRONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym
DATUM: 2009-09-17 | TID: 16:30:39

håller med ronja :) //F



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback