late night last night


PELLEBOY

Herregud säger jag bara och nästan skäms.
Stängde av datorn rekordsent inatt/tidigt imorse, ni såg ju själv att det senaste blogginlägget var publicerat runt halv fem, och somnade runt sex imorse. Det var så himlans roligt att sitta vid datorn så sent faktiskt, för alla roliga personer hade, för en gångs skull, inte alls gått och lagt sig. Det var åtminstone en som fanns kvar och det slutade med att vi pratade om allt från skolan till politik till historia. Det låter svintråkigt, men det var faktiskt svinkul. Jag älskar att höra folk snacka om saker som jag inte kan, bara för att jag då kan lära mig något nytt och jag älskar att lära mig saker. Det är sjukt roligt! 
2009-09-06 19:53:52
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback