om att vara sjukt stolt över att gå på älvkullen

Känner mig lite sådär smått uttråkad.

Fick värsta tanken i hjärnan om att jag är jävligt stolt över att gå Sam-MediaÄlvkullen. Helt sjuk tanke som bara plötsligt dök upp i min hjärna, men så är det i alla fall. Brukar tänka på det när jag åker buss på morgonen.
Först och främst är det fortfarande sjukt konstigt att gå på bussen på andra sidan av Rud (ni som har varit på Rud fattar) att jag måste gå på vid skogen liksom. Det har jag inte vant mig vid än. Sen så känns det också fortfarande sjukt konstigt att trycka på den här "gå-av-knappen" när tantrösten i högtalaren säger: "Nästa hållplats; Sundsta/Älvkullen". Det har varit flera gånger som jag har kommit på mig själv med att inte reagera alls, som att jag inte alls ska gå av där.

En grej som jag också är sjukt stolt över när det gäller att gå Sam-MediaÄlvkullen är att jag går i parallellklass med en av de absolut snyggaste tjejerna jag någonsin har sett. Vet att jag låter lesbisk, alternativt besatt, men jag är inget av det. Jag är bara en vanlig tjej som säger att en tjej är den snyggaste tjej jag någonsin sett. Alltså, bilderna som man ser på henne på bilddagboken, de är ingenting mot att se henne i verkligheten. Det är helt sjukt! Hur fan kan man vara så otroligt vacker? Det är ett mysterium, gott folk.
2009-09-06 04:25:49
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback