förtillfället inget roligt innehåll i mitt liv

Hallå hallå!
Tänker inte skriva att jag är ledsen för att jag inte uppdaterar så ofta längre, såklart så är jag ju egentligen det, men jag är helt enkelt i en liten bloggsvacka. Hittar inga roliga ämnen att ta upp och dagarna i skolan är knappast så intressanta så att de är värda att fylla varje inlägg.

Det är liksom mest att jag går upp runt sju varje dag, fixar i ordning mig, äter frukost, går till bussen, väntar på bussen, åker med bussen, kliver av vid Sundsta/Älvkullen efter att ha funderat lite på om jag verkligen ska av där (you remember; http://standoutinacrowd.blogg.se/2009/september/utkast-kanner-mig.html ?), går till skåpet, har en-två lektioner innan lunch, har två lektioner efter lunch och sedan slutar jag runt tre.

Varje dag samma sak.
Inte konstigt att människan lever efter strukturerade ritualer och håller sig till saker som dom är vana att göra.

2009-09-08 00:07:27
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback