två anledningar till att min uppdatering är sämst

Hallå alla!
Ja, jag vet. Uppdateringen är som sagt inte den bästa och det finns två orsaker till det;

1. SKOLAN.
Jag gör minsta möjliga skolarbete hemma, men ändå tar skolan upp en så stor del av mitt liv just nu. Det liksom känns som man skriver så himla mycket i skolan så att jag nästan aldrig orkar skriva hemma längre, vilket är jättesynd för jag har verkligen bra grejer som jag skulle vilja skriva om, men hjärnan kopplar liksom inte riktigt. Hjärnan och pennan/fingrarna på tangenterna klickar inte riktigt tillsammans. Och jag känner verkligen att jag ska göra allt för att det ska bli ändring på det.

2. MR X.
Det är faktiskt sant, jag har börjat träffa en kille. Okej, vi har träffats två gånger bara, men vi har faktiskt chattat sedan i ... ja, jag vet inte riktigt när men det var kanske en vecka sedan eller något sånt. Började med att jag "petade" på honom på karlstabo.se, sedan så skrev han till mig och på den vägen är det. Fort framåt kan ju tyckas, men jag känner att jag inte har något att förlora. Som ni nog har sett i något tidigare inlägg så var jag ju otroligt nervös för vårt första möte i måndags, men idag tycker jag att det gick betydligt bättre. Haha, skulle ju vara lite pinsamt om han tycker tvärtom dock. Menmen, jag gjorde vad jag kunde och jag tyckte som sagt att det gick bra, i alla fall bättre och det är jag nöjd med.

Vet ni vad han gjorde då? Något som jag tycker är så himla gulligt när killar gör, btw.
Jo, han LAGAR MAT TILL MIG. Fatta?! Ser ni inte det gulliga i det så är ni fan inte mänskliga. En kille lagar mat till en tjej (jag) som är hemma hos honom. Det är så otroligt sjukt jävla gulligt att jag näst intill dör litegranna. Och jag som inte ens brukar gilla korv stroganoff och ris, men han lyckades faktiskt med att göra den så god så att jag faktiskt gillade den. Inte illa!

Så, vem är den här killen då?
- Initialerna av hans namn är N.B (lite sådär småhemligt)
- Han fyllde nitton år den fjärde maj.
- Han tog studenten i juni från Hotell & Restauranglinjen här i stan.
- Han vill jobba som polis eller brandman (pluspoäng)
- Han är vänsterhänt (väldigt viktigt att ta upp här, ger också pluspoäng)
- Han har väldigt go parfym (Lacoste Essential) som mina kläder numera luktar.

Så, ska jag träffa honom igen?
- Ja!
- Definitivt!
2009-09-17 00:05:25
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2009-09-17 | TID: 16:29:11

det var gulligt :D //F



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback