lördag

Good morning sunshines!
Ja, jag har precis vaknat (nästan), men det känns okej idag. Vädret är inte sådär superfint och jag har inget planerat, förutom att vara Dorizvakt senare idag då. Känns riktigt skönt att sova länge ibland.

Haha, jag har tänkt på en sak. Tänkt på hur roligt det skulle vara om jag fixade en vlogg, alltså en videoblogg. Fast risken är att jag gör en och att jag sedan inte lägger om den. Bilder är en helt annan sak tycker jag, men sen när det kommer till rörliga bilder, alltså video, då känns det liksom ännu mer privat. Så jag vet inte riktigt ... Sen är det ju det där med att komma på vad man ska snacka om också. Det är inte jag någon höjdare på faktiskt. Men men, vi får helt enkelt se hur det blir.

Nu ska jag äta upp maten (pasta carbonara, pulver i påse). Sen blir det att göra sig i ordning, så hejdå sålänge.

2009-09-05 13:21:16
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback