söndagsnervositet it is

God morning sunshines!
Blev väckt runt nio idag av att mamma kom in och satte sig på min säng;

M: "Jag tänkte åka till mormor och morfar snart"
J: "Mmmmmh"
M: "Ska du med eller?"
J: "Ofta jag åker så tidigt!"
M: "Men du kan ju sova en stund på eftermiddagen, vill inte åka dit så sent"
J: "Mmmmmh ... Hejdå!"

Hon är lite galen ibland, min mamma. Tror att jag ska följa med till mormor och morfar klockan nio en söndagmorgon när jag åka dit vilken annan tid som helst alla dagar i veckan, nästan.

---

Har inga direkta planer för idag. Ska dock gå ner och köpa lite godis som jag ska ha med mig till skolan imorgon och käka medan vi ser på någon film som för övrigt är det ENDA vi ska göra i skolan imorgon. Det känns lite smått ovärt att ens gå dit, men för det första så är jag inte sugen på att få frånvaro och för det andra så ska jag ändå ner till stan när vi har slutat.

Vet inte riktigt vad jag har gett mig in på. Är så nervös så att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Jag kommer göra bort mig som fan imorgon, jag liksom känner det redan nu. Kommer vara tyst som en död mus och när jag väl kommer på någonting att säga så kommer det vara något random töntigt som bara dyker upp i min hjärna. Killen kommer bara: "Eeh, va?" och tänka: "Vafan skulle jag börja snacka om att träffa den här galningen". Sen kommer han hitta på någon bra ursäkt för att han ska slippa vara med mig.


Ja, ni ser ju själva hur positiv jag är ...
2009-09-13 13:37:04
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback