kvällsinlägg

God kväll på er!
Resten av skoldagen gick faktiskt ganska snabbt ändå. Till och med den två och en halv timme långa textkommunikationen kändes relativt kort. Okej, den kanske kändes det eftersom jag älskar att skriva, men ändå. Det var faktiskt riktigt, riktigt svårt att göra övningarna som vi skulle göra. En av övningarna var att gestalta en person utifrån att beskriva personens rum. Min person fick bli en bortskämd, musikintresserad tjej som verkligen inte var ordningssam alls. Tyckte i alla fall att jag fick till det hyfsat bra. Haha!

Dagen efter skolan har inte varit sådär värst händelserik. Kom hem, åt mat, gick och la mig och sov i två timmar, sedan gick jag upp igen och satte mig här. Köpte en ny sorts chips idag, sourcream och bearnaise (stavning?) smak. Var riktigt skeptisk till att dom skulle vara goda eller inte, men de var faktiskt helt okej. Slår dock inte chicken pommes eller vad de nu hette. De som jag pratade om i ett tidigare inlägg. De som var formade som pommes frites och kycklingklubbor och var oemotståndligt goda. Saknar dom!

Känner att jag är väldigt snabb, för övrigt.
Det här korta inlägget har jag hållit på med i flera timmar.
Bra där, Louise! *tummen upp*

2009-09-03 22:20:44
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback