tog ni dom med storm ikväll?

YES, DET GJORDE NI!
Färjestad vann alltså ikväll mot Skellefteå med 3-2 och det kändes hur underbart att vara där inne i arenan igen, under en elitseriematch. Det känns liksom som att det är där jag hör hemma på något sätt. Kanske låter hur sjukt som helst, men då får det helt enkelt låta det, för jag talar sanning. Hockey är inte, som jag har nämnt en massa, bara en sport för mig, utan det är så mycket mer än det. Därför känns det skönt att det har dragit igång igen.

Btw, så var inte Ari Vallin med ikväll.
*ledsen i ögat*
2009-09-21 23:02:00
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2009-09-22 | TID: 01:16:14

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback