tjejkväll i mitticity



Någon som ska dit imorgon?
Är själv lite sugen på att dra dit faktiskt för nu när det inte är någon hockey så finns det egentligen inget som kan stoppa mig. Fick ju studiebidraget idag också, eller mamma har det på sitt konto men hon ska föra över det ditt mitt så jag har ju lite som jag kan handla för i alla fall.

Är lite sugen på den där Make Over:n faktiskt. Var ju i Mitticity för något år sedan med Marie när det var några från Make Up Store som var där och sminkade folk gratis och det hoppade jag ju givetvis på. Det kändes så himla lyxigt att bara sitta där och bli sminkad. De vet ju liksom vad de gör också så det blir ju inte direkt samma som när man står hemma framför badrumsspegeln och försöker få till en snygg make up.

Men som sagt; Vi får se om vi ses helt enkelt!
Om vi gör det så säg hej för jag vet ju inte vilka det är som läser det här.
2009-09-30 22:00:21
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback