the song of today



För tillfället så är jag riktigt jävla kär i den här låten. Har hört den några gånger på mtv och självklart även i reklamen om Kings Of Leons cd som de visar ungefär en gång varje reklampaus. Sedan när jag fick höra att någon spelade den i korridoren igår så blev jag helt kär i den.
Just där.
Just då.

Helt sjukt, men nu har jag i alla fall lyssnat på den sisådär fem gången på rad.
Den blir defintivt att köpa så att jag kan ha den på någon spellista på mobilen.

Ja, såg ni?
Jag skrev KÖPA och inte LADDA NER. Har faktiskt inte gjort det sedan de kom på den när idiotiska lagen i början av året. Det var ju då när jag var så smart och skulle radera bort nerladdningsprogrammet och råkade, på något sätt, göra så att varenda låt som låg i nerladdningsmappen försvann.

Way to go Louise!
2009-09-04 18:51:46
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback