sunday bloody sunday

God kväll!
Hoppas att ni har haft en underbar dag. :)

Själv har jag inte gjort alls mycket. Gick upp runt 13.00, men gick och la mig i sängen och gosade med Doriz och gick inte upp igen förrän vid 14.30. Sen blev det att åka till pappa för att äta hemmagjord pizza. Mycket gott, som alltid. Satte mig lite vid datorn innan det var dags att åka hem till mamma. Köpte lite godis på hemvägen också. Fy på mig!

Hade tänkt läsa lite i Holes. Ligger fett efter känner jag, men jag orkar inte.
Ska nog sitta och tycka synd om istället för att jag har jättemycket att göra.
Tragisk jag kan vara ibland känner jag, men så kan det vara ibland helt enkelt.

Puss på er!
2009-09-27 19:02:04
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback