nattligt inlägg i bloggen

Bad uppdatering idag också, tror att ni fattar att jag egentligen menar "igår" (klockan är ju över tolv på natten)
I alla fall så har det inte hänt ett skit. Kanske har berott på att jag inte har mått sådär jättebra. Känns som om jag har haft feber och halsen har känts svullen. Är livrädd för att det ska bli värre och det visar sig att det är svininfluensan. Fattar inte riktigt hur det ska gå till om jag får det och dör, för det lär ju bli samma sak som vad om hände efter Michael Jacksons död - folk begår självmord för att deras "hjälte" dör och det vill vi ju inte, så det är nog bäst att jag inte blir sjuk och dör helt enkelt.





Lyssnar på låtar som har blivit litegranna bortglömda hos mig och ramlar in på den här låten. Det slår mig att det fan inte går att sjunga med i den här låten på någon annan dialekt än just skånska som de sjunger på. Det är helt omöjligt. Eller helt omöjligt kanske det inte är, men i alla fall lite smått omöjligt.

The thought of tonight, yes it is.

2009-09-06 01:55:16
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback