louise goes riktigt jävla negativ

Herre min gud vad alla verkar vara sjuka nu.
Är det svininfluensan som spökar eller är det bara en vanlig influensa?

Känner mig besatt av den där svininfluensan. Eller rättare sagt, jag är livrädd för att jag ska bli drabbad av den. Blir jag drabbad kommer jag dö. Finns inget annat alternativ. Kommer inte alls överleva som många tusen har gjort. Inte alls. Kanske är bäst att planera min begravning redan nu. Alla som jag känner är bjudna, vilket är inte alls många, men ni är i alla fall bjudna och efter själva begravningen så är ni bjudna på mat på McDonalds. Kan det bli bättre? Nästan så att ni önskar att jag ska bli drabbad så att ni kan få gratis käk, eller?
Jag förstår er.
Skulle inte tacka nej jag heller.

Nej, ska sluta vara så jävla negativ nu.
Be right back med ett mer positivt inlägg.
2009-09-09 14:06:42
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback