louise goes gammal tant

Ja men hallå igen!
Idag har Louise varit hemma, igen. Är på väg till att bli en sån där skolkare tror jag. Två dagar förra veckan och nu en dag till. Inte bra det här känner jag för det är verkligen inte jag. Anledningen till att jag stannade hemma idag var för att jag vaknade imorse med världens huvudvärk. Anledningen till den stavas;

Jag sover alldeles för lite.

Yes, det är sant. Jag vet det, men ändå gör jag ingenting för att ändra det. Sover mina fem-sex timmar om natten, vaknar och gör ett halvdant jobb under dagen i skolan, kommer hem och är helt utmattad. Jag är liksom sexton år. Det är nu man ska vara som piggast och orka med en massa roliga saker, men jag orkar nästan inte med någonting alls. Det måste bli en big fat ändring på det här för annars vet jag inte hur det kommer sluta. Kommer sluta som en gammal tant när jag bara är runt tjugo liksom och hur kul är det medan alla andra lever livet och har kul?
2009-09-17 18:36:30
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback