kulturnatten

Yes, det var faktiskt helt okej. Inte för att vi kollade in så många grejer, men ändå. Vi satt mest på bryggan nere vid älven och pratade och sen så gick vi till McDonalds och satt där ett bra tag. Hann i alla fall kolla in en tjej i biblioteket som körde poetryslam. Helt sjukt bra var hon!

När jag satt där på bryggan så tänkte jag på hur fint det är i Karlstad egentligen.
Blev lite sådär smått sentimental, eller vad det nu heter, så jag nästan började gråta.
Låg liksom ner på bryggan, tittade upp emot stjärnhimlen och allt var så vackert och fint.
Tänkte liksom att det måste vara perfekta platsen att sitta med någon som man tycker om.



Jag älskar Karlstad.
2009-09-19 00:51:08
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Nick
DATUM: 2009-09-19 | TID: 04:44:40

"Tänkte liksom att det måste vara perfekta platsen att sitta med någon som man tycker om."



Mig? <3 :)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback