funderar fortfarande

Okej, nu fattar jag ingenting.
Jag känner tydligen inte f.totti men ändå skriver människan att den är knappt anonym längre. Därför drar jag parallellen att jag på något sätt i alla fall vet vem den här personen är. Antingen så är det någon som vill luras och tro att jag vet vem det är, men att det sedan inte är sanningen, att jag inte alls vet vem det är. Eller så är det någon som jag vet vem det är som är för blyg för att ens ge mig någon hint om vem personen bakom namnet f.totti är.

Well, du gör som du vill.
Skulle i alla fall uppskatta om jag fick någon info om dig. ;)
2009-09-28 23:30:56
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback