f.totti har varit på besök igen

f. totti. om louise goes besatt av att veta vem hennes hemliga beundrare här på bloggen är:
Knappt anonym nu. Om du bara visste lite, lite mer. Så nära, men så oändligt långt bort.

"De skildes. De möttes endast
i drömmar då natten kom.
De voro för länge sen döda,
och visste knappt själva därom."

Ha en fin kväll...

----

Okej, det är ju tydligen någon jag vet om eftersom denna personen skriver att den är "knappt anonym nu", men vem är det? Någon som gillar fotboll? Sorry, men jag vet då ingen som skulle kunna komma på att ha det nicknamet eller vad man ska kalla det. Det ringer fortfarande inga klockor som får mig att förstå.

Borde jag veta vem du är?
I så fall, ge mig en ledtråd som jag kan klura på.
Ge mig en ledtråd så jag kan lösa gåtan om vem du är.
Sitter här och tänker så att hjärnan nästan kollapsar litegrann.
2009-09-28 21:45:54
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
f. totti.
DATUM: 2009-09-28 | TID: 23:23:40

Du borde inte ägna de en tanke. Vi känner inte varandra.



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback