fredagens första hälft


Tralalalala.

Vaknade 11.00 idag. Gick upp och tvättade håret plus sminkade mig innan jag sedan satte mig vid köksbordet för att äta lite frukost och kolla ansiktsboken. Vid 12.00 gick jag sedan och fixade håret och kläder. Gick ut till bussen vid cirka 12.15 och trodde jag skulle komma försent till lektionen som startade 12.40 eftersom bussen aldrig kom, men jag hann i alla fall. Lucky me!

Kom till skolan, gick och hade mediekunskap i cirka tio minuter, för sedan skulle jag iväg till skolsköterskan för ett random hälsobesök. Jag kom fram till att jag gillar vår skolsköterska som fan. Helt underbart trevlig och lätt att prata med är hon, så dit kan man verkligen gå om man har några problem känner jag.

Efter besöket där så gick jag till biblioteket på Sundsta och satte mig med Sara och Daniel för att fixa lite med vårt grupparbete i mediekunskapen, men det gick väl sisådär. Daniel hittade någon barnbok som han läste ur istället. Haha, så jävla rolig är han!

Matte stod på menyn som dagens andra och sista lektion. Gjorde faktiskt runt tio tal eller något sånt. Inte dåligt alls när det gäller mig tycker jag, så ja, jag är mycket nöjd med min insats idag. Underbar dag? Ja, rätt så i alla fall.
2009-09-25 17:24:00
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback