fredag

Hej!
Började ju som sagt halv elva idag så nu sitter man och har engelska. Ska göra något grupparbete med Moa där vi ska skriva om filmen Titanic som vi sedan ska presentera muntligt i smågrupper och få betyg på. Tack som fan för IG:et säger jag bara!

Sitter och funderar lite på vad som har hänt de senaste dagarna. Allt känns så jävla nytt för jag har liksom aldrig varit med om något sånt här tidigare. Nu blir jag kanske lite för privat här, men jag kör på det här med att vara ärlig. Jag har liksom inga problem med att vara det. Allt är nytt och fint och allt sånt där och jag känner massa olika känslor på samma gång och det känns jobbigt som fan.

Bloggar senare.
Pusshej!
2009-09-18 11:30:39
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback