lite av onsdagens skoldag kommer här:

Hallojsan!
Hoppas, som vanligt, att samtliga har haft en underbart bra dag!


Kan ni gissa hur min dag har varit? Yes, rätt! Den har varit underbar, igen och det trots att idrott stod sist på schemat. Ska sanningen fram på riktigt så var det faktiskt idrotten som var dagens roligaste lektion. Visste redan innan att det skulle vara handboll så jag gick in med värsta taskiga attityden, bara för att jag egentligen tycker att handboll är fett tråkigt, men när jag väl började spela så gick det asbra och jag gjorde till och med sisådär en fem-sex mål åtminstone. Dock så var det när vi körde på småplaner, när vi sedan spelade på helplan så gick det sämre, menmen. Man kan inte lyckas i allt. :)

På håltimmen idag så skulle Sara med Daniel ner till stan för att han skulle titta på skor, så jag och Rebecca bestämde oss för att hänga med, men nu var det så att de skulle GÅ in till stan och vi försökte hänga med i deras tempo, men hamnade långt efter så vi stannade vid en busshållplats på vägen dit och tog bussen in till stan istället. Sen satt vi där på en bänk och väntade på att dom skulle komma dit.


BTW:

När vi gick på gatan vid Bergqvists Skor så puffade Daniel till mig på armen och bara;
"UUUUHHH! Kolla där! Uuuuh vad äckligt!"
Sedan pekade han mot bankomaterna där en kille stod och tog ut pengar. Först så såg jag inte riktigt vad han menade, men sen fick jag syn på det. På SNORET som hängde ner från hans näsa, liksom droppade ner på marken.

UUUUHHH!
Snacka om ofräscht!
2009-09-30 21:36:52
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
db...
DATUM: 2009-10-01 | TID: 11:51:36

Swwwweeet.. ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback