ledsen glad, glad ledsen

GOD KVÄLL HÄLSAR EN MYCKET GLAD/LEDSEN LOUISE.

Idag är jag glad för att;
Det gick supersuperbra på muntliga redovisningen på engelskan. Visst, jag kom av mig några gånger, men som tur var så var det inte vid den gången som vår lärare stod och lyssnade på oss. Då gick det liksom som bäst och det känns så otroligt skönt. Nu är det över och det är helt underbart. Nu slipper jag gå runt och vara orolig för det där något mer, men å andra sidan så har vi en muntlig redovisning inför halvklass i svenskan om två veckor på tisdagen. Inte kul!

Idag är jag ledsen för att;
Jag kom nyss på att träningsmatchen mellan Färjestads BK och Detroit Red Wings imorgon visas på Viasat Hockey och INTE på Canal Plus Sport. Detta betyder då att jag INTE kommer kunna se den här underbara, coola och mest fantastiska matchen. Detta känns då inte fullt så roligt, för självklart hade jag mer än gärna viljat se den på tv när jag nu inte kunde skaffa någon biljett till den, menmen. Livet är sjukt orättvist ibland har jag märkt.

HEJA FÄRJESTAD I ALLA FALL! :)
2009-09-29 20:53:54
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback