I know y'all want to be me, lovers

Hej mina elva läsare! ;)
Thihihi, ni är såna stalkers. Ni bara ääälskar att hålla er uppdaterade om vad som händer i mitt liv och vet ni vad? Jag kan inte klandra er. You wish you had my life, huh? ;) Ni liksom önskar, när ni vaknar på morgonen, att ni skulle vilja vara som den där standoutinacrowdtjejen. Att ni skulle vilja vakna upp och leva hennes liv, om än bara för en dag och få ta hennes plats i skolan och bara glassa runt. Liksom gå till skolan på morgonen, chilla som fan under dagen, komma hem, starta datorn en stund, gå och vila i typ en och en halv timme, gå upp, starta tv:n och sedan sitta vid datorn tills det är sängdags.

Vem skulle inte vilja leva det livet liksom?

Åh, idag har jag vart duktig! Ni vet, jag håller ju mig till ett matschema som går ut på att jag inte får äta mindre än tretusen kalorier om dagen. Man vill ju inte bli en skinny bitch, eller hur? Folk kan ju liksom tro att man inte får mat hemma och det vill man ju inte. Tror i alla fall att jag klarade mig bra över den gränsen idag för jag åt allt det här idag:

FRUKOST: En dubbelsmörgås med ost och skinka (minus för att det var fullkornsbröd och det är ju liksom smalmat, inget direkt som riktiga tjejer äter) plus apelsinjuice (tror dock inte att det var något socker i, blev lite ledsen över det faktiskt)

LUNCH: Det var fisk med ben i så jag åt bara lite mos. Skärpning där Louise! Det blev inte alls många kalorier det inte. Är faktiskt besviken. Ska tänka mig för i fortsättningen så att jag äter ändå.

EFTER LUNCH: Kafeteriadags och det menas surt godis och en lakritsklubba. Pluspoäng!

MIDDAG: Marinerad kyckling, något pommes frites likanande, bearnaisesås med vitlökssmak.

EFTER MIDDAG: Marabou med luftbubblor i, en kaka som var god plus några godisbitar från willys.

Det måste väl ändå vara över tretusen kalorier eller vad säger ni?
Blir i alla fall besviken om det inte var över för då kommer jag snart bli skinny.



Ni vill väl inte att den här otroligt vackra kroppen ska bli till ett skelett?
För jag vet ju att ni alla elva strävar efter att se ut som jag och vara som jag.

Och som sagt;
I can't blame you. ;)
2009-09-29 23:53:14
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Marcus
DATUM: 2009-10-01 | TID: 18:21:55

Du är skit fin o det är bra att du vet de ^^



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback