louise goes besatt av att veta vem hennes hemliga beundrare här på bloggen är

Anonym om this is what I want to wear so give it to me:
Du ser fin ut oavsett vad du har på dig vännen ^^

Anonym om eyecandy it is!:
Du är bra vacker.. vännen ^^

----

VAD ÄR DET HÄR?!
HAR JAG, LOUISE, FÅTT EN HEMLIG BEUNDRARE?! IGEN?!

Förra gången var det ju "f.totti" som smög runt och kommenterade. Men den människan ville tydligen få mig att tro att det var självaste Francesco Totti som var författaren bakom de kommentarerna, fast;

1. Totti kan ingen svenska, vad jag vet?
2. Hur kan han ha fått reda på min bloggadress?
3. Är det så att min blogg är stor i Italien? 
4. Kan det verkligen vara så att de 14 läsarna jag har om dagen är Romas spelartrupp?
5. Det är nästan så jag tror på alla de punkterna som jag nyss har skrivit.
6. SLUTA VARA ANONYM "F.TOTTI"! KLIV UT I RAMPLJUSET OCH BLI OANONYM, TACK! :)


Så tillbaka till den här nya beundraren då ..
Han/hon kallar mig för "vännen". Kan det vara ett tecken på att jag känner den här personen? Alltså, jag menar mer än på en internetnivå? Kan det vara så att den här personen är någon som jag träffar regelbundet? Eller är det så att det är någon som har min msn, som jag brukar snacka med där? Eller är det bara så att det är någon random person som bara helt random har fått tag på min bloggadress?

Ni ser själva, den här anonyma människan väcker många tankar och funderingar.
Och just det här "Du ser fin ut oavsett vad du har på dig vännen ^^" får mig att fundera lite också. Har den här människan sett mig i verkligheten så att han/hon verkligen vet att det där är sant eller gissar den bara. Tror dock att det här med att jag känner personen mer än på en internetnivå kan gå fett bort, för kommentarerna var skrivna runt tre-halv fyra imorse och typ alla som jag känner går i skolan så de är nog inte uppe så sent/tidigt.

Sitter istället och tänker på vem i min kontaktlista på msn som skulle kunna kalla mig för "vännen" och vem som skulle kunna skriva med "^^", men det klingar inga klockor, ljusen är släckta, jag ser ut som ett frågetecken och vill ha reda på en enda simpel fråga;

VEM ÄR DU SÖTA LILLA MÄNNISKA?! <3
(Tack tack tack!)

2009-09-28 15:12:30
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
f. totti.
DATUM: 2009-09-28 | TID: 20:46:24

Knappt anonym nu. Om du bara visste lite, lite mer. Så nära, men så oändligt långt bort.



"De skildes. De möttes endast

i drömmar då natten kom.

De voro för länge sen döda,

och visste knappt själva därom."



Ha en fin kväll...

Anonym
DATUM: 2009-09-28 | TID: 23:23:56

Kan säga att det inte är nån f.totti som skrivit de där ^^ du känner mig dock över msn



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback