lite såna där låtar man kan lyssna på om natten

Sitter i sis' soffa och lyssnar på låtar som;
Pet Shop Boys - West End Girls
Depeche Mode - Enjoy The Silence
Marit Bergman - I Will Always Be Your Soldier
Jennie Löfgren - You Make Me Feel
Frida Hyvönen - The Modern
Håkan Hellström - 13

... och såklart Calle Kristianssons audition i Idol 2009 där han sjöng Walking In Memphis. Alltså helt seriöst nu, om inte han går vidare till nästa omgång i Idol så kan de lika gärna lägga ner skiten på direkten. Jag kommer i alla fall lägga in någon protest och bojkotta alla avsnitt som kommer den här hösten. Det värsta är att jag är rätt seriös med det jag säger nu. Fast jag hoppas ju såklart att jag slipper bojkotta Idol, så för sjutton;
RÖSTA VIDARE DEN ENDA KUNGEN - CALLE KRISTIANSSON - NUUUU!
2009-09-27 01:59:37
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback