kvällsuppdatering

Goder kväller!
Inte lika underbar kväll har det varit då jag har gjort absolut ingenting. Eller det enda jag har gjort var att sova i en timme annars har jag inte gjort någonting alls. Oj, vad man ljuger hela tiden då. Klart jag har gjort något. Man gör alltid något. Till exempel nu så bloggar jag ju, annars kanske det kan vara att jag bara sitter och kollar på tv:n eller bara sitter och tänker eller något. Det kanske kan uppfattas som ingenting, men det är ju ändå NÅGONTING. Aja, ska inte bli för djup inom det ämnet känner jag för det var inte direkt superkul.

Imorgon då? Vad händer då?
Ja ni, Street Smart först på morgonen. Har ingen aning om vad det är, men det blir nog bra till slut. Sen är det klassråd, spanska, lång håltimme och sist på dagen är det idrott. Inte min favoritdag under veckan när det gäller skolan precis, menmen, det funkar i alla fall relativt bra och det är huvudsaken. :)
2009-09-22 23:57:59
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback