guld dag

Hallå gott folk!

Rätt soft dag idag faktiskt;
Spanska - jobba med olika verbformer, jobba med text i boken
Svenska - diskutera texter och skriva reflektion av dem i loggboken
Matte - göra några bråktal i matteboken, sen macbooken och it's learning

Måste även tillägga att jag gjorde mig klar på rekordtid imorse. Är faktiskt lite stolt över mig som gick upp 7.20 och ändå var klar vid 8.00, även fast jag både tvättade håret, duschade och skulle sminka mig. Det brukar fan ta minst en timme för mig att göra allt det annars så guldstjärna i kanten på mig alltså.

Nej, nu blire Löfbergs Lila Arena för Färjestad - Skellefteå.
I'll be blogging later guys!
2009-09-21 17:13:07
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback