here comes the big secret



Så, nu kommer det alla har väntat på, vad som hände inatt;
Jag pratade i telefon med en kille som jag (som vanligt) har träffat via karlstabo.se.

Det hela började med att han skrev till mig på msn runt klockan elva, efter att han hade kommit hem från en fest. Vi fortsatte chatta under hela kvällen om allt och ingenting och det är liksom det som jag gillar med att chatta med honom, att vi kan prata om allt och att jag lär mig något av honom vad vi än snackar om.

I alla fall, så blev klockan runt halv tre och jag skulle gå ut med Doriz för att möta syster när hon kom hem. När jag sedan kom tillbaka in så skrev jag till honom att "nu är jag tillbaka och har en pratglad syster med mig". Som svar fick jag: "kan du hälsa din syster att hennes lillasyster har en väldigt fin personlighet?", så jag berättade det för syster och onykter som hon var då så sa hon "skriv till honom att jag vill att han ringer och säger det istället", så sagt och gjort så skrev jag till honom att hon ville att han skulle ringa till henne och säga det istället och HAN GJORDE DET. HAN RINGDE!

Han och syster snackade i någon minut och han ville ju prata med mig också, men feg som jag är så vågade jag inte ... Inte första gången han ringde. Kommer ihåg att syster sa någonting om att "ja, hon är underbar och du vågar inte dissa henne" och att jag blev så jävla full i skratt för att det lät så otroligt roligt.

De la i alla fall på och jag och han fortsatte att snacka på msn och syster fortsatte tjata på mig att jag skulle be honom ringa igen eller att jag skulle ringa upp honom, för jag var tvungen att prata med honom och blablabla, för annars skulle jag ångra mig och det vet jag att jag antagligen skulle ha gjort eftersom att jag innerst inne ville prata med honom första gången han ringde. Det slutade i alla fall att han ringde upp igen och att vi pratade med varandra i över två och en halv timme. Vi liksom pratade om allt och det kändes så himla skönt att prata med honom. Visst var det jobbigt i början för det är ju någonting helt annat att sitta "anonym" bakom en dataskärm och kunna skriva i princip allt man tycker och tänker utan att det känns för privat, men om man ska säga det till någon i telefon så blir det helt annorlunda. Det blir mer privat på något sätt, men jag tyckte att det gick förvånadsvärt bra ändå. Han var otroligt lätt att prata med i alla fall och det gjorde ju saken lättare.

Så ja, där har ni anledningen till att jag somnade runt sju imorse.
You can put the blame on him. ;)

2009-09-20 21:43:54
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Ronja
DATUM: 2009-09-21 | TID: 21:54:49
URL: http://typisktronja.devote.se

SPÄNNANDE VÄNTAR PÅ FORTSÄTTNING!!!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback