lördag

God morgon eller god middag eller vad det nu heter!
Herregud vad trött jag var inatt. Jag somnade direkt när jag la ner huvudet på kudden, såg inte ens på tv eller något innan, utan bara somnade direkt. Det var faktiskt riktigt skönt, fast sen har jag ju vaknat ett antal gånger nu på morgonen. Första gången vid nio, andra vid halv elva och sen tredje gången jag vaknade vid halv tolv så tänkte jag att det är lika bra att jag går upp.

Är ensam större delen av dagen idag.
Pappa och farbror skulle ta sina motorcyklar och åka ner till Åmål för att se när min kusin tävlar (?) med sin hund. Vet inte riktigt när han kommer tillbaka, men det blir väl någon gång senare. Fick nyss besök också, av en hårig sak på fyra ben. Yes, Doriz is in the apartment. Har fan inte träffat henne på över en vecka så ni kan ju gissa att jag har saknat henne big time. Hoppas att allt går som det ska så att jag blir hundvakt ikväll också. Det är riktigt mysigt att sitta i syrrans lägenhet på kvällen med laptopen i knät och Doriz bredvid mig i soffan. Mysigt värre det! :)

See ya!
2009-09-19 12:55:10
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2009-09-20 | TID: 02:33:20
URL: http://acinnej.blogg.se/

Santos fick med sig två rosetter hem från Åmål! Han skötte sig så bra så! hihihi ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback