det här är för bra för att vara sant

URSÄKTA MIG?!
URSÄKTA MIG FÖR ATT JAG TROR ATT NÅGOT ÄR FEL PÅ MIN STATISTIKRÄKNARE FÖR DET FINNS INGEN SOM HELST CHANS I HELA VIDA VÄRLDEN ATT DET ÖVERHUVUDTAGET VAR INNE FJORTON STYCKEN, FJORTON, ETTA FYRA, STYCKEN PÅ MIN BLOGG I GÅR. DET FINNS BARA INTE.

OM DET NU, MOT ALLA ODDS, ÄR SÅ ATT DET INTE ALLS ÄR FEL PÅ RÄKNAREN OCH ATT DET ÄR SANT ATT DET VAR INNE FJORTON STYCKEN HÄR PÅ BLOGGEN IGÅR SÅ VILL JAG JU SÅKLART SÄGA:

TACK!
TACK!
TACK!

TACK SÅ HIMLANS MYCKET!

(tror jag förlorade alla läsare nu när jag skrev allt med caps lock, sorry men jag ville bara uttrycka mina känslor på ett värdigt sätt så att ni förstår hur chockat, underbart glad jag är)
2009-09-09 14:15:30
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback