datagrund is the shit

Hallå alla!
Sitter i någon datasal här i skolan och har datagrund. Älskar den lektionen för då får man sitta vid datorn och ha (nästan) fritt arbete. Visserligen ska vi göra ett grupparbete om bildskärmar och jag har fått i uppgift att skriva om CRT-skärmar som jag inte vet ett skit om plus att det bara finns Wikipedia som faktasida på internet när man googlar det. Alla andra sidor står det typ "köp crt-skärmar för blablabla kronor" på. Inte den fakta jag söker direkt. Menmen, får helt enkelt kolla upp det här hemma istället, i lugn och ro för just nu blir jag så himlans stressad att jag inte ens vet hur jag ska formulera mig. Det händer inte ofta det.

Nej, nu blir det till att vara lite aktiv.
(På Facebook)

Hajdå så länge!
2009-09-10 10:45:39
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback