what happens tomorrow then?

Ja ni, vad händer imorgon i mitt liv?
Ska gå upp runt elva-tolv (hoppas jag) och göra mig i ordning direkt. Sen ska jag starta datorn (säger inte "sätta på" för då tolkar alla det fel och då blir bloggen ännu mer barnförbjuden) och blogga lite, såklart. Mamma slutar runt fyra och då kommer hon och hämtar mig för då bär det av till mormor och morfar. Min mormor fyller nämligen hela 75 år imorgon! Hoppas att någon har tagit kort och skickat in till tidningen om det, hehehe. Då skulle hon bli glad. Inte.

I alla fall så kommer typ massa släktingar dit och det gillar jag inte. Alla är liksom äldre än mig och så sitter de där och snackar om folk som inte jag känner och om jobb och politik och jag sitter där och ser ut som ett frågetecken och är helt tyst. Sen frågar de mig om hur det går i skolan och en viss släkting säger att "jomen det går sååå bra och du är sååå duktig i allt, blablabla". Tryggt att veta att någon vet bättre än jag om vissa saker ...

Okej, ska vara positiv imorgon och ta på mig ett leende.
Tycker ju faktiskt att det är ganska så kul med sånt där också.
Hey, man tackar väl aldrig nej till gratis "mat" och tårta heller?
2009-10-26 23:58:28
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback