vecka 48 kommer bli början på ett helvete

I natt vid klockan tre så vreds klockorna tillbaka en timme.
Sitter och tittar ut genom fönstret nu när klockan egentligen skulle ha varit halv sex och upptäcker att det är förbannat mörkt. Det blir numera mörkt redan när klockan är sisådär halv fyra.

Det får mig att fundera;
hur i helvete ska jag klara av att gå i skolan till klockan fem på måndagar med start vecka 48?

Det känns som om det är natt, eller att världen håller på att gå under. Att det är höst och att det regnar just nu gör det ju inte direkt bättre om man säger så. Tur att jag verkligen tror på att Medieproduktion kommer bli det roligaste ämnet som jag någonsin har haft så det kanske blir lite som ett ljus i mörker, lite som himlen i ett helvete.

But still, det är tjugo minuter kvar tills klockan är fem.
Redan nu är det verkligen svinmörkt och helt halloweenigt.

Inte roligt.

2009-10-25 16:42:16
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback