THE FOUR AND THE ONLY

Rebecca: soft, ;) spanska (Y)

Louise: (Y) :D

Rebecca: hahahaha jag förstår inte att det kan va så kul ? :O :D

Louise: jadu, bara för att jag är där helt enkelt. det finns inte så mycket annat att tillägga. :D vårt bord = bäst. punkt slut. over and out. finito. the end liksom. :D

Rebecca: precis finns inget annat att säga, :O det roligaste är att det är alltdi vi 4 + 2 till och dom andra 2 som sitter där skrattar alltid åt oss! dom skrattar åt det vi säger! så vi är helt enkelt as roliga-..:D

Louise: du, det har jag inte tänkt på :O men det är ju självklart egentligen. det är ju klart att de skrattar för innerst inne vill de vara så roliga som vad vi är, men det kommer de aldrig att bli så de får snällt sitta där och skratta åt våran underbara humor istället. *gilla*

Rebecca: men tänk på det nästa gång, hahaha va har så kul så vi tänker inte på några andra, hur sköna är inte vi ? :O eller hur? :D jag ÄLSKAR´T :D

Louise: ELLER HUR! :D DET ÄR BARA VI SOM EXISTERAR I DET DÄR KLASSRUMMET. BARA VI OCH INGA ANDRA. ELLER JO, MEN DE ÄR SÅ MÅNGA KLASSER UNDER OSS, FÖR VI ÄR DOM BÄSTA NÅGONSIN. ÄLSKA OSS ♥ :D

Rebecca: hahaha ja det är så sant! ÄLSKA BORDET I MITTEN♥

Rebecca: hahaha jag har den bästa meningen som beskriver oss! :D
THE FOUR AND ONLY! :d ♥


Louise: DU, DEN KÖR VI PÅ ♥ underbar mening! det är vi mot världen och världen förlorar :D

Rebecca: hahahah, ja finns inga bättre än vi! :D men du ,nu ska en av oss tappra 4 gå och lägga sig, (a) fett trött :) men vi ses på måndag då är det tagg för spanska! :D en mkt trevlig pratstund på facebook, fler gånger.. förresten riktigt roliga och sköna inläggpå din blogg nu om spanskan älskar dom♥ pusspådig♥

Louise: jag ska ta och sova jag med, du :D ha en underbar helg så ses vi på måndag! tack så mycket! :D pusspuss ♥ ♥

Rebecca: ja det samma puss och god natt! ♥
2009-10-07 23:08:25
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback