STANDOUTINACROWD HAR REKORDMÅNGA BESÖKARE

Nämen känner jag att det osar besöksrekord på min kära blogg?
- Jamen tänka sig! Det är ju faktiskt det som det gör!

Hur underbart känns det inte när man ser att siffran för besökarantalet tickar över tvåa nolla, alltså tjugo? Jag är hur satans glad som helst för det är verkligen roligt att se att det hela tiden blir mer och mer som tittar hit. Jag vet att jag inte har den mest intressanta bloggen, men jag hoppas att det är något som kan falla er i smaken ändå.

Planerar en liten videoblogg imorgon också.
Så håll er uppdaterade så kanske den dyker upp fram emot kvällen.

PUSS PÅ ER!
2009-10-14 23:14:45
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback