senaste nytt om louise

Damn vad trött jag är!
Jag liksom skriver det så att alla vet för det är ju sån där information som man bara mååste veta. Jag vet att ni vill veta allt om mig så varför inte få veta att jag är trött liksom? Det är ju lika intressant att veta som vad Kissie (inte) har ätit till lunch liksom. (Måste bara förtydliga att detta är ironi. I-R-O-N-I!)

Förresten så ska ju hon börja träna nu tydligen, för att få en smalare och "fastare" kropp. Behöver nog inte skriva det. Ni vet redan att jag ser ut som ett frågetecken. Liksom frågar mig själv "vilken kropp är det som hon vill få smalare och fastare?" Inte fan kan det vara hennes egna i alla fall för enligt mig så är hon nästan äckligt smal eller i alla fall så smal så hon lätt inte behöver gå ner mer i vikt i alla fall. Plus dom där jävla läpparna! Vad i helvete ska hon ha dom för? Uuh, så äckligt och fult. Menmen, that's only me ...

2009-10-26 14:43:40
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback